Arif Boşluk: Her yerde en iyisi olmaya çalışıyoruz

Bordo Mavililer, Ümraniyespor’u 4-1 yenerek çeyrek finale kaldı

Daha iyi mobil deneyim için tıklayınız

Trabzonspor, Türkiye Kupası son 16 Turu’nda Ümraniyespor ile deplasmanda karşılaştı.

Rakibini 4-1 mağlup eden Bordo Mavililer, çeyrek finale yükseldi.

Karşılaşma sonrasında açıklamalarda bulunan Arif Boşluk şu ifadelere yer verdi

Arif Boşluk, “İstediğimiz oyunu rüzgardan dolayı başta oynayamadık. Penaltı kaçırdık buna rağmen 4-1 galip geldik. Kupada devam ediyoruz. Elimizden geleni yapmaya ve her yerde en iyisi olmaya çalışıyoruz. Antalya kampı benim için çok iyi geçti. Hocamız bana daha fazla süre vermek istiyor. Elimden gelen kadar verdiği süreyi en iyi şekilde değerlendirmek istiyorum. İnşallah bunu başarmışımdır." dedi.



Diğer Haberler