Boyabat’ta çıkan yangında bir ev yandı

Boyabat’ta çıkan yangında bir ev yandı

Daha iyi mobil deneyim için tıklayınız

Boyabat ilçesinde çıkan yangında ahşap ev kullanılamaz hale geldi.

İlçeye bağlı Kayaboğazı köyünde Mehmet Yalçın'a ait iki katlı ahşap evde yangın çıktı. Komşularının haber vermesi üzerine olay yerine Boyabat Belediyesi itfaiye ekipleri sevk edildi.

Ekiplerin müdahalesiyle söndürülen yangın sonrası ev tamamen yandı.

Yangın sırasında evde kimsenin bulunmadığı öğrenildi.




Diğer Haberler