21 yıllık iktidarları döneminde AK Parti'nin Karadeniz'e 1 metre ray döşembediğini ifade eden Milletvekili Kaya, "Koskoca Karadeniz Bölgesinde 1 metre demiryolu yok. 21 yıldır iktidardalar. Ayıptır !Milletin karnı masallara tok artık. Demiryolunun önemini kavrasaydı AKP Karadeniz ve Trabzon halkına verdiği sözü yerine getirirdi" dedi.
SÖZ VERİP TUTMADILAR !
Kaya, "Bu iktidar Trabzon'a bizzat Sayın Cumhurbaşkanı'nın ağzından, dönemin Başbakanı Binali Yıldırım'ın ağzından, dönemin belediye başkanı Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu'nun ağzından ve dönemin milletvekillerinin ağzından Erzincan-Trabzon Demiryolu hayırlı olsun, müjdeler olsun 2023'e kadar demiryolu hizmete giriyor şeklinde masallar anlattı. Her biri bunu yaptı. Hatta Rahmetli Atatürk'e atıfta bulunarak, "Rahmetli Atatürk'ün vasiyetini biz yerine getiriyoruz ey CHP'liler' diyerek bize de sataştılar. Bir kere ortada büyük bir yalan ve aldatmaca var. Söz verip tutmadılar. Şimdi aynı iktidar, aynı adamlar başka başka işlerin peşinde koşuyorlar" ifadelerine yer verdi.
AK PARTİ İKTİDARI DEMİRYOLUNUN KARADENİZ İÇİN ÖNEMİNİ KAVRAYAMADI
AK Parti iktidarının demiryolunun Trabzon ve Karadeniz için ne kadar kıymetli olduğunu bir türlü anlayamadığının altını çizen Milletvekili Kaya, "Anlamış olsalardı sözlerini yerine getirirlerdi. Samsun'dan Sarp'a kadar 21 yıllık iktidarlarında 1 metre ray döşeyemediler. Bu utanç, bu ayıp onlara yeter. Bir dönem Trabzonlular üzerinden bu konuyu seçime malzeme yapıp oy aldılar, şimdi de benzer şeyi Rizeliler için yapıyorlar. Rizeli vatandaşlarımız da inanmasınlar. AKP iktidarda olduğu müddetçe demiryolu konusunda hiçbir adım atılmadı, atılmayacak. Cumhurbaşkanından bakanlarına kadar verdikleri sözü tutmadılar. Şimdi ise seçim öncesi yalan vaatler ortaya çıkaracaklar. Bunlara karnımız tok. Hiçbir vatandaşımız AKP'lilerin verdikleri sözlere inanmasın. Yaptıkları ortada, gerçekler ortada! Keşke bunları değil yaptıkları yatırımlara teşekkür etseydik. Ama ne yazık ki tablo bu" dedi.