Çorum’da 14 kişi yedikleri mantardan zehirlendi

Çorum’da 14 kişi yedikleri mantardan zehirlendi

Daha iyi mobil deneyim için tıklayınız

Çorum'da yedikleri mantardan zehirlenen 14 kişi, hastanede tedavi altına alındı.

Kent merkezi ile Bayat ilçesinde doğadan topladıkları mantarları yedikten sonra rahatsızlanan 14 kişi bulantı ve kusma şikayetleriyle hastaneye başvurdu.

Zehirlenen 14 kişinin Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavileri sürüyor.



Diğer Haberler