İpekyoluspor Kulübü bugün oynadığı ve 1-1 berabere kaldığı Söğütlüspor maçına taraftardan büyük ilgi vardı. Tribünleri dolduran ve saha kenarınında tel örgünün arkasından takımını destekleyen taraftarların coşkusu görülmeye değerdi. Yaklaşık 1000 taraftarın bulunduğu karşılaşmayı izleyenler arasında Yomra Kaymakamı Muhammet Öztabak, SYDV Müdürü Aslıhan Başak, Mal Müdürü Selim Mumcu, Yomra Eski Belediye Başkanı ibrahim Sağıroğlu, Bordo Mavi 61 Spor Kulübü Kadın Voleybol takımı Mor-Yeşilli takıma tribünden destek verdi.
Kulüp Başkanı Muharrem Sağlam taraftara teşekkür ederek , “Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, gençlerimiz her zaman olduğu gibi birlik beraberlik içerisinde saygı çerçevesinde mükemmel bir oyun ortaya koymuştur. Göze hoş gelmiştir. Taraflı tarafsız herkesin beğenisini kazanmıştır. Bundan dolayı çok gururluyuz. İkinci olarak da, bizler ilçemizin gençleri olarak yapmak istediğimizi tamamıyla başarmış bulunmaktayız. Futbol takımımızın birlik ve beraberlik içerisinde olması, ilçemizin gençlerinden oluşan bir takımın; ilçemizde bu kadar taraftarımızı arkasına alıp sahaya çıkmaları, bizleri çok daha fazla onurlandırmıştır. Buradan şunu anlıyoruz ki; halkımız bu futbolu bu ortamı çok özlemiş, üstelik tribünlerimizi ağzına kadar doldurup tel kenarlarından maçı izliyorlardı. Bu gurur da gençlerimizindir, bizimdir. Bizlerin yapmak istediği ulaşmak istediği ortam tam işte bu ortamdı. Birlik ve beraberliğin olduğu sahasında kendi evlatlarını izlemeye gelen yüzlerce insanın olması. İşte yapmak istediğimiz buydu ve bunu başardık. Herkese teşekkür ediyorum daha nice başarılara hep birlikte imza atacağız.” dedi.