Kaşüstü’nde bir sorun daha ortadan kalkıyor

Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık, Kaşüstü’nde Devam Eden Menfez Çalışmalarını Yerinde İnceledi

Daha iyi mobil deneyim için tıklayınız

Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık, Kaşüstü Mahallesi DTM Sokak’ta yürütülen menfez imalatı çalışmalarını yerinde inceledi. İlçenin altyapı sorunlarına kalıcı çözümler üretmeyi hedefleyen Yomra Belediyesi, sokak adına büyük önem taşıyan bu projede çalışmalarını hız kesmeden sürdürüyor.

Çalışmaları teknik ekip ile birlikte detaylı bir şekilde inceleyen Başkan Bıyık, projeyle ilgili yetkililerden bilgi aldı. Bölgede yaşanan yağmur suyu tahliye problemlerine son verecek olan menfez imalatının kısa sürede tamamlanarak hizmete sunulması hedefleniyor.

Yomra Belediyesi tarafından yürütülen bu çalışma, hem bölge halkının yaşam kalitesini artıracak hem de sokakta yaşanabilecek altyapı kaynaklı sorunların önüne geçecek. Başkan Bıyık, yaptığı açıklamada, "Yomra’mızın her köşesine hak ettiği hizmeti ulaştırmak için gece gündüz çalışıyoruz. Kaşüstü Mahallemizde sürdürdüğümüz bu çalışma da vatandaşlarımızın daha güvenli ve konforlu bir çevrede yaşamalarını sağlamak adına attığımız önemli adımlardan biridir." ifadelerini kullandı. Yomra Belediyesi, ilçenin dört bir yanında yürüttüğü çalışmalarla, altyapıdan üstyapıya modern ve yaşanabilir bir kent oluşturma hedefi doğrultusunda ilerlemeye devam ediyor.



Diğer Haberler