Maxi Gomez beraberliği buna bağladı

Trabzonspor, bugün Ankaragücü ile deplasmanda karşılaştı. Bordo - Mavililer maçta öne geçmesine rağmen skoru koruyamayınca karşılaşmadan 1 - 1 berabere ayrıldı.

Daha iyi mobil deneyim için tıklayınız

Bordo - mavililerin golünün asistini yapan isim olan Maxi Gomez, “Özellikle ilk yarı istediğimiz gibi başlamadık ama ikinci yarı maç domine eden taraf bizdik. Fırsatlar da bulduk. O fırsatlarda eksik olan dokunuşlardı. Golü bulsaydık, galibiyetle ayrılabilirdik” dedi. Dünya Kupası ile ilgili de konuşan Gomez, “Çok mutluyum tabiki.. Bir oyuncu için ülkesini dünya kupasında temsil etmek büyük guru. Bizim grubumuz zor ama Uruguay Milli Takımı birlikte olduğunda zor işleri başarabilecek takım. Bizde iyi işler başarabileceğimizi düşünüyoruz” dedi.



Diğer Haberler