Sinop'ta jandarma tarafından yaralı bulunan şahin tedaviye alındı

Sinop'ta jandarma tarafından yaralı bulunan şahin tedaviye alındı

Daha iyi mobil deneyim için tıklayınız

Sinop'ta, jandarma ekiplerince yaralı bulunan şahin korumaya alındı.

İl Jandarma Komutanlığından yapılan açıklamaya göre, Erfelek ilçesinde devriye görevi yapan Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Timi, yol kenarında yaralı şahin buldu.

Ekiplerce bulunduğu yerden alınan şahin, tedavisi için Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi.

Yaralı şahin tedavisinin ardından doğaya salınacak.​​​​​​​



Diğer Haberler