Trabzonspor'da Nwakaeme'den mıknatıs yorumu!

Bordo Mavililer, Konyaspor karşısından 3 puanla ayrıldı.

Daha iyi mobil deneyim için tıklayınız

Trabzonspor, sahasında Konyaspor’u yenerek zirvedeki yerini sağlamlaştırdı

Karşılaşma sonrasında açıklamalarda bulunan Trabzonsporlu oyuncu Nwakaeme, “Bizim açımızdan çok önemli bir galibiyet oldu. İstediğimiz alarak mutlu ayrılıyoruz bugün sahadan. Şampiyon olmak istiyoruz tabi ama henüz bitmiş bir şey yok ortada. Resmen bitene kadar bir şey yok. O zamana kadar mücadele edeceğiz. En önemli güçlerimden biri topu koruyabilmek. Bunu hissettim. Daha önceden de koruyabildiğim zamanlar olmuştu. Visca’ya da güzel bir asist oldu. Santrafor oynadığım dönemde topu kruyabilerek takımıma yardımcı olmuştum önceden de. Yorucu olabiliyor ama bunu geliştirmek ve takımıma daha fazla yardımcı olmak istiyorum” dedi.



Diğer Haberler