Yomra Belediyesi’nden uyarı

Yomra Belediyesi doğalgaz çalışmalarından dolayı bozulan yolların onarım çalışmasını gerçekleştirmeye devam ediyor.

Daha iyi mobil deneyim için tıklayınız

Yomra Belediyesi doğalgaz çalışmalarından dolayı bozulan yolların onarım çalışmasını gerçekleştirmeye devam ediyor. Bozulan yolların onarımı için dökülen betonların üzerine araçlarıyla çıkılması sebebiyle mesaj yayımladı.

Belediye sosyal medyadasından yaptığı açıklamada şunları söyledi;

“Kıymetli Yomralılar; 

Doğalgaz geçiş noktalarında devam eden tamirat çalışmalarımız kapsamında, betonlama işlemleri gerçekleştirilmektedir. Lütfen bu alanlara araçlarla giriş yapmayın ve özellikle betonun henüz kurumamış olduğu noktalara araçla çıkmaktan kaçının. Çalışmalarımızın zarar görmemesi ve güvenliğiniz için betonun tamamen kurumasını bekleyin. Bu hususta hassasiyet göstermenizi önemle rica ederiz.” denildi. 



Diğer Haberler