Başkan Şimşek son olarak MOBİSİT Başkanı Derya Türkoğlu ve Kaşüstü Mahallesi Muhtarı Fatih Avcı ile bir araya geldi.
Gerçekleştirilen ziyaretlerde, ilçedeki esnafın yaşadığı sıkıntılar, beklentiler ve çözüm önerileri ele alındı. Başkan Şimşek, Kaşüstü Mahallesi’nde faaliyet gösteren iş yerlerini de gezerek esnafa hayırlı işler diledi, talep ve sorunları dinledi.
Ziyaretlerin ardından açıklamalarda bulunan Başkan Mustafa Şimşek, esnafın her zaman yanında olduklarını vurguladı: “Yomra’mızın gelişimiyle birlikte esnafımızın da güçlenmesi en büyük hedefimizdir. Her mahallemizde olduğu gibi Kaşüstü’nde de esnaf kardeşlerimizin sorunlarını yerinde dinliyor, çözüm yolları üzerine istişare ediyoruz. Esnaf, bu ülkenin omurgasıdır. Bizim görevimiz onların sesi olmak, taleplerini yetkili mercilere iletmek ve çözüm için köprü kurmaktır. Odamızın kapısı her zaman esnafımıza açıktır.”
Şimşek, ayrıca ilçede esnafın daha güçlü bir ekonomik yapıya kavuşması için sürdürülen projeler ve yeni destek planları üzerinde de çalıştıklarını belirtti.