3. Lig 2. Grup’ta haftayı önceki gün Hacettepe deplasmanından beraberlikle dönerek 1 puan kapatan Yomraspor’da Sportif Direktör Alaattin Tosun, Hacettepe karşısında galibiyeti kaçıran taraf olduklarını söyledi.
Maça çok iyi başladıklarını ve net gollük pozisyonlar yakaladıklarını belirten Tosun, “İlk 10 dakikada karşılaşmada 2-3 sıfır bizim lehimize olabilirdi. Sonra duran toptan golü yedik ve maalesef oyundan çok düştük. Orada rakip bize 2-3 gol atabilirlerdi. İkinci yarıya komple biz hâkimdik. Çok net fırsatlar kaçırdık. Çok farklı kazanabileceğimiz bir maçtan 1 puanla ayrıldık. Galibiyeti kaçırdığımız için üzgünüz. Ama deplasmanda yine de puan fena değil” dedi.
Yomraspor olarak hedeflerinin genç oyuncuları yetiştirmek ve Türk futboluna kazandırmak olduğunu da kaydeden Tosun, “Bizim için öncelik bu. Tabi bu sezon bir Play-Off hedefimiz var. İnşallah bu hedefimize ulaşırız” ifadelerini kullandı.