3. Lig 1. Grup’ta mücadele eden Yomraspor, sezonu Belediye Kütahyaspor deplasmanında açtı. Mor-Beyazlılar, kritik deplasmanda kazanarak ilk haftada 3 puanı hanesine yazdırarak moralli bir şekilde Trabzon’a gelmek istediği maça dengeli başladı. İlk dakikaları orta saha oyunuyla devam ederken 40. dakikada Yusuf’un şutuna engel olamayan temsilcimiz, soyunma odasına 1-0’lık skorla yenik gitti.
Karşılaşmanın ikinci yarısına risk alarak başlayan Yomraspor bu hamlenin karşılığını 50 ve 54. dakikalarda Eyüp Ensar’ın attığı 2 golle almasını bildi. Ancak 83.dakikada Osman Göktuğ’un gördüğü kırmızı kartla oyun sistemi bozulan Mor-Beyazlılar 87.dakikada Muhammet’in şutuna engel ôlamayarak sahadan 2-2’lik skorla ayrıldı
STAT: Dumlupınar
HAKEMLER: Burak Demirkıran *, Vedat Hoşnam *, Şükrü Mert **
BELEDİYE KÜTAHYASPOR: Hasan *, Erdinç *, Yasin *, Ali Kemal * (Dk. 70 Muhammet Enes *), Bilal * (Dk. 57 Özgür *), Muhammed *, Talha * (Dk. 61 Ertuğrul *), Eyüp *, Önder *, Onur *, Yusuf *
YOMRASPOR: Mehmet Can **, Berkcan **, Fatih **, Orhan **, Abdullah **, Enes ** (Dk.46 Nezir **), Ökkeş **, Hüseyin Mert ** (Dk. 90 Halil Emre?), Uğur **, Eyüp Ensar *** (Dk. 80 Osman *), Mustafa **(Dk. 84 Mustafa **)
GOLLER: Dk. 40 Yusuf, Dk. Muhammet Enes (Kütahyaspor), Dk. 50-54 Eyüp (Yomraspor)
KIRMIZI KART: Osman Göktuğ Cebeci (Yomraspor)