Yomraspor'un keyfi kaçtı

Düzcespor’a yenilen Mor-Beyazlılar’da gittikçe play-off yarışından uzaklaşılması moralleri bozdu

Daha iyi mobil deneyim için tıklayınız

Ligde Düzcespor’a mağlup olarak haftayı puansız kapatan Yomraspor’da yüzler asıldı. 6 haftadır galibiyet özlemi çeken Mor-Beyazlılar son aldığı mağlubiyetle play-off yarışında rakipleri ile arasındaki makasın açılması moralleri bozdu. Teknik direktör Hamdi Zıvalıoğlu Düzce karşısında iyi mücadele etmelerine rağmen sahadan puansız ayrılmanın üzüntüsünü yaşadıklarını belirtti.

Ligde 5. sırada yer alan Aksaray Belediyespor ile aralarında puan farkının 7 olmasına rağmen play-off inatlarından vazgeçmeyeceklerini dile getiren Zıvalıoğlu, “Sonuçta bu ligde her an her şey olabilir. Üst üste alınan galibiyetlerin ardından bir anda ilk 5 potası içerisinde kendinizi bulabilirsiniz. Bu hedefi kovalayacağız” şeklinde görüşlerini ifade etti.

Hafta sonu Şile Yıldızspor’u ağırlayacaklarını anımsatan Hamdi Zıvalıoğlu, “İlk yarının on maçını kazanarak ikinci yarıya umutlarımız taşımak arzusundayız. Zor bir karşılaşma bizi bekliyor ancak bunun üstesinden gelerek Yomraspor’un ilk 5 heyecanını yaşamasına vesile olacağız. Bundan hiç kimsenin kuşkusu olmasın” dedi.



Diğer Haberler