Trabzonspor’un tek golünün sahibi Enis Destan, “Bakasetas’ın dediği gibi ilk yarı bizim lehimizde giden bir oyun vardı. İkinci yarı golleri yedik. Yaralarımızı sarmaya çalışacağız. Taraftarlarımızdan özür diliyoruz” dedi.
Trabzonspor’un tek golünün sahibi Enis Destan, “Bakasetas’ın dediği gibi ilk yarı bizim lehimizde giden bir oyun vardı. İkinci yarı golleri yedik. Yaralarımızı sarmaya çalışacağız. Taraftarlarımızdan özür diliyoruz” dedi.