KÜNYE HAKKIMIZDA REKLAM
Trabzonspor’da Enis Destan maç sonu özür diledi! | ⚽ Spor Haberleri

Trabzonspor’da Enis Destan maç sonu özür diledi!

Trabzonspor’da Enis Destan maç sonu özür diledi!

Trendyol Süper Lig’in 21. haftasında Trabzonspor kendi sahasında konuk ettiği Galatasaray’a 5-1 mağlup oldu.

Whatsapp haber ihbar

Trabzonspor’un tek golünün sahibi Enis Destan, “Bakasetas’ın dediği gibi ilk yarı bizim lehimizde giden bir oyun vardı. İkinci yarı golleri yedik. Yaralarımızı sarmaya çalışacağız. Taraftarlarımızdan özür diliyoruz” dedi.



        YORUMUNUZU PAYLAŞIN