KÜNYE HAKKIMIZDA REKLAM
Arsinspor Başkanı Fatih Haldızoğlu İstifa Etti | ⚽ Spor Haberleri

Arsinspor Başkanı Fatih Haldızoğlu İstifa Etti

Arsinspor Başkanı  Fatih Haldızoğlu  İstifa Etti

Arsinspor Başkanı Fatih Haldızoğlu, kulüpte 4 yıl süren yöneticilik görevini tamamladığını duyurdu.

Whatsapp haber ihbar

Arsinspor Başkanı Fatih Haldızoğlu, kulüpte 4 yıl süren yöneticilik görevini tamamladığını duyurdu. İki yıl kulüp başkanı, iki yıl ise başkan vekili olarak görev yapan Haldızoğlu, yayımladığı veda mesajında geride kalan sezonu değerlendirirken, destek veren kişi ve kurumlara teşekkür etti. Haldızoğlu açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

Değerli Arsinspor Sevdalıları, Kıymetli Hemşehrilerim ve Çok Değerli Sponsorlarımız; Sene başında Erdemli Spor Kulübü’nün yarışma haklarını devralarak büyük umutlarla ve heyecanla başladığımız bu zorlu sezonu, alnımızın akıyla ve sorunsuz bir şekilde geride bırakmanın gururunu yaşıyoruz. Karşımızdaki rakiplerin doğrudan belediye bütçeleri ve büyük finansal güçlerle desteklendiği bu zorlu yarışta; inancımızla, emeğimizle ve dik duruşumuzla çok önemli bir mücadele verdik.

Gönül verdiğim, taraftarı olmaktan her zaman gurur duyduğum büyük Arsinspor camiasında tam 4 yıldır büyük bir onurla görev yaptım. Bu sürecin 2 yılını Kulüp Başkanı, 2 yılını ise Başkan Vekili olarak, renklerimize hizmet ederek geçirdim. Bu süreçte ve bu zorlu sezonda emeği geçen herkese teşekkür borçluyum:

İş İnsanlarımıza ve Sponsorlarımıza: Maddi ve manevi olarak her zaman yanımızda hissettiğimiz, bizlerden desteğini hiçbir zaman esirgemeyen çok değerli iş adamlarımıza ve sponsorlarımıza sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Sizlerin desteği bu mücadelenin en büyük yakıtı oldu.

Büyük Taraftarımıza: İyi günde de kötü günde de bizi asla yalnız bırakmayan, tribünleri her zaman bir bayram yerine çeviren ve arkamızda dağ gibi duran muazzam taraftarımıza şükranlarımı sunarım.

Yönetim Kurulumuza: Birlikte omuz omuza çalıştığımız, kulübümüzün başarısı için elini taşın altına koyan ve her türlü fedakarlığı fazlasıyla yapan çok değerli yönetim kurulu üyelerime teşekkür ederim.

Teknik Ekip ve Futbolcularımıza: Sahada terinin son damlasına kadar savaşan teknik kadromuza, futbolcu kardeşlerime; malzemecisinden kulüp personeline kadar bu armaya emek ve gönül veren, imkansızlıklara rağmen fedakarlık yapan her bir mesai arkadaşıma ayrı ayrı teşekkür ederim.

Sene başında bu onurlu görevi bizlere layık görerek bizleri onurlandıran Belediye Başkanımız Sayın Hamza Bilgin’e, kulübümüzün adını Arsin Belediyesi Spor Kulübü olarak güncelleyerek teşekkürümüzü ve bağlılığımızı göstermek istedik. Kendisinin bundan sonraki süreçte de bu kulübün arkasında en güçlü şekilde duracağına inancım tamdır.

Bugün bir yönetici olarak görevimi tamamlamış olsam da, Arsinspor’a olan sevdam asla bitmeyecektir. Bundan sonraki süreçte de ilk günkü aşkla, tribündeki yerimi alarak bu şanlı kulübün en büyük taraftarı olmaya devam edeceğim. Hakkınızı helal edin. Başarılar seninle olsun Arsinspor!” 




Kaynak: HABER MERKEZİ


        YORUMUNUZU PAYLAŞIN