Trabzonspor’da Nwakaeme ile ilgili iddialara Trabzonspor teknik direktörü Abdullah Avcı yanıt verdi.
Nenad Bjelica’nın ayrılmasının ardından yeniden bordo – mavililere imza atan Abdullah Avcı, şampiyonluk sezonunun ardından takımdan ayrılan Nwakaeme’yi kendisinin gönderidği iddialarını cevapladı.
Abdullah Avcı, “Nwakaeme’nin burada kalmasını istedik. O da adım attı. Ancak kulübün mali açıdan süreçte olmadı. Ben yollamışım gibi bir şey söylediler. İlişkimiz devam ediyor. Bana haber yolladı, Milli takımın adımız geçince hocaya da söyle “ben Türkiye’de oynadım, beni milli takıma alsın dedi…” diye konuştu.
















