KÜNYE HAKKIMIZDA REKLAM
BAŞKAN BIYIK DAĞ KIZAĞINI DENEDİ! | Yomra Haberleri Haberleri

BAŞKAN BIYIK DAĞ KIZAĞINI DENEDİ!

BAŞKAN BIYIK DAĞ KIZAĞINI DENEDİ!

Yomra’nın turizm ve sosyal yaşamına yeni bir soluk getirecek olan dağ kızağı projesinde geri sayım başladı. Kaşüstü Mahallesi’nde yapımı tamamlanma aşamasına gelen dağ kızağı tesisinde ilk deneme sürüşlerinden birini Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık gerçekleştirdi.

Whatsapp haber ihbar

Parkuru baştan sona deneyimleyen Başkan Bıyık, proje hakkında yaptığı değerlendirmede dağ kızağının Yomra’ya önemli bir değer katacağını söyledi. Sürüş sırasında heyecan dolu anlar yaşayan Bıyık, projenin her yaştan vatandaşa hitap edeceğini belirtti.

Başkan Mustafa Bıyık, “Gerçekten çok keyifli ve heyecan verici bir deneyim. Kimsenin işi gücü olmasa sabaha kadar kaymak ister. Yomra’mıza yakışan, vatandaşlarımızın aileleriyle birlikte vakit geçirebileceği güzel bir tesis kazandırıyoruz” dedi.

Kaşüstü’nün Yeni Cazibe Merkezi Olacak

Kaşüstü Mahallesi’nde hayata geçirilen dağ kızağı projesinin, yalnızca ilçe sakinlerine değil Trabzon’un farklı bölgelerinden gelecek ziyaretçilere de hitap etmesi bekleniyor. Doğayla iç içe konumuyla dikkat çeken tesisin, Yomra’nın turizm potansiyeline katkı sunarak bölgeye hareketlilik kazandırması hedefleniyor.

Açılış İçin Son Hazırlıklar Yapılıyor

Yomra Belediyesi tarafından yürütülen projede son hazırlıkların devam ettiği öğrenilirken, dağ kızağının çok yakında vatandaşların hizmetine açılması planlanıyor. Açılışın ardından adrenalin ve eğlence tutkunları, Kaşüstü Mahallesi’nde hizmet verecek yeni tesiste unutulmaz bir deneyim yaşama fırsatı bulacak.

Yomra’nın yeni gözde sosyal yaşam alanlarından biri olmaya aday dağ kızağı projesi, şimdiden vatandaşların büyük ilgisini çekiyor.




Kaynak: HABER MERKEZİ

Editör: A.FARUK ŞÜKÜR


        YORUMUNUZU PAYLAŞIN