Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı mesajı yayımladı
Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle mesaj yayımladı.
Bıyık, mesajında şu ifadeleri kullandı: "Ulusal Kurtuluş Savaşımızın önderi, Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün bağımsızlık mücadelesini başlatmak için Samsun'a çıktığı 19 Mayıs, Türk milletinin özgür ve bağımsız yaşama iradesinin simgesidir. 19 Mayıs 1919, egemenliğin kayıtsız şartsız millete ait olduğu bir ülke kurma yolunda atılan en önemli adımdır.
19 Mayıs, yok edilmek istenen bir milletin var olma yolundaki güneşi olmuştur. Gazi Mustafa Kemal Atatürk milletimizin esaret altında yaşamayı asla kabul etmeyeceğini tüm dünyaya gösterdiği bağımsızlık mücadelesini başlatan bu önemli günü, “Ey yükselen yeni nesil, gelecek sizindir. Cumhuriyeti biz kurduk, onu yükseltecek ve yaşatacak olan sizlersiniz” sözü ile seslendiği gençlerimize armağan etmiştir. Türk milletinin işgalci güçlere karşı verdiği eşi görülmemiş mücadelenin başlangıcı olan bu tarihi gün, gençlerimize çok iyi anlatılmalıdır.
Başta geleceğimizin teminatı olan sevgili gençlerimiz ile tüm halkımızın 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramını kutluyor, bu toraklarda özgürce yaşamamızı sağlayan, Cumhuriyetimizin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları ile tüm şehit ve ebediyete intikal eden gazilerimizi rahmet, minnet ve özlemle anıyorum."
















