Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık, bugün Trabzon Büyükşehir Belediyesini ziyaret ederek Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç ile bir araya geldi
Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık, bugün Trabzon Büyükşehir Belediyesini ziyaret ederek Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç ile bir araya geldi. Görüşmede, Yomra’nın en yoğun kullanılan güzergâhları arasında bulunan Dursun Şahin ve Adnan Kahveci Caddeleri ile bu caddelere bağlı yan yollarda tamamlanan altyapı ve asfaltlama çalışmaları ele alındı.
Başkan Bıyık, TOKİ ile Dilaveroğlu Camii arasını kapsayan bölgede kısa süre önce altyapı ve kaldırım çalışmalarının tamamlandığını, bugün itibarıyla ise asfaltlama sürecinin başarıyla sona erdiğini belirtti. Başkan Genç’e ziyaret sırasında Bıyık, ilçeye verilen destek ve katkılar için Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.
Açıklamasında, “Bu süreçteki desteklerinden dolayı Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç’e, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı ve hemşehrimiz Erdoğan Beder’e, Belediye Başkan Danışmanı Coşkun Şahin’e, Büyükşehir Belediyesi Yol Yapım ve Bakım Dairesi Başkanı Mehmet Salih Mazlum’a, Büyükşehir Yol Yapım ve Bakım personeline, Yomra Belediyesi Fen İşleri personeline ve projede emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. İlçemize hayırlı uğurlu olsun.” ifadelerine yer verdi.
Görüşmenin samimi bir ortamda geçtiği öğrenilirken, iki başkanın Yomra’da devam eden diğer çalışmalar ve planlanan projeler üzerine de istişarelerde bulunduğu kaydedildi.








Kaynak: HABER MERKEZİ
















