Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık, Yomraspor Kulüp Başkanı Enver Yıldız ve yönetim kurulunu ziyaret etti.
Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık, Yomraspor Kulüp Başkanı Enver Yıldız ve yönetim kurulunu ziyaret etti. Ziyaret, Yomraspor’un yeni binasında gerçekleşti.
Yeni sezon öncesinde kulüp yöneticileriyle bir araya gelen Başkan Bıyık, hem Yomraspor A takımı hem de altyapı takımlarına başarı dileklerinde bulundu.
Başkan Bıyık, Yomraspor’un ilçeye kattığı değere dikkat çekerek, belediye olarak her zaman spora ve gençlere destek olmaya devam edeceklerini vurguladı.



Kaynak: HABER MERKEZİ
















