KÜNYE HAKKIMIZDA REKLAM
Belediye Başkanı Mustafa Bıyık silahlı saldırıya uğradı | Gündem Haberleri

Belediye Başkanı Mustafa Bıyık silahlı saldırıya uğradı

Belediye Başkanı Mustafa Bıyık silahlı saldırıya uğradı

Belediye binasına girerken silahlı saldırıya uğrayan Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık’tan ilk açıklama geldi. 


Whatsapp haber ihbar

Edinilen bilgiye göre olay bugün sabah mesai başlarken meydana geldi. Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık, sabah saatlerinde Sancak Mahallesindeki belediye binasına geldi. Burada aracından inen Başkan Bıyık’a, Trabzon Caddesi tarafından siyah kapüşonlu bir kişi tarafından silahla ateş edildi.

KURŞUNLARDAN 4'Ü BELEDİYE BİNASINA, 1'İ ATM'YE İSABET ETTİ
Sokakta 5 el silah sıkıldığı, kurşunların 4’ünün belediye binasına ve 1’inin de ATM’ye isabet ettiği kaydedildi.
Olaydan neyseki yara almadan kurtulan Başkan Bıyık’ın hemen belediye binasına girdiği bildirildi. Olay gerçekleştiği sırada araçta Başkan Bıyık ve şoförünün bulunduğu öğrenildi.

OLAYI GERÇEKLEŞTİREN ŞAHIS TRABZON CADDESİNE DOĞRU KAÇTI
Olayı gerçekleştirdiği kaydedilen siyah kapüşonlu şahsın ise Trabzon Caddesi istikametinde renkli merdivenlerden yukarı doğru kaçtığı bildirildi. 
Yomra polisi bölgeye geniş çaplı güvenlik koridoruna alırken, şahsın yakalanması için çalışma başlatıldığı bildirildi.
Polis, bölgedeki güvenlik ve MOBESE kameralarını inceleme altına alırken şahsın kimliğinin tespit edilmeye çalışıldığı kaydedildi.

BEKLEME SALONUNDA BULUNAN KADINA İSABET EDİYORDU
Olayda belediye binasına isabet eden kurşunların ise az kalsın bekleme salonunda bulunan bir kadına isabet edeceği öğrenildi. Kurşunlardan birinin bekleme salonunda oturan kadının, yan koltuğundan çıktığı öğrenildi. 

YÜZÜNÜ GÖRDÜM...

Olayla ilgili 61saat’e konuşan Başkan Bıyık, saldırıyı gerçekleştiren şahsı gördüğünü 17 yaşında olduğunu bildirdi. 
Belediye Binasına girerken silahlı saldırının gerçekleştiğini kaydeden Başkan Bıyık, “Ne olduğunu anlamadım. Ben Belediye binasına giriyordum. Sonra kurşun sesini duydum. Arkamı döndüğümde 17 yaşlarında bir çocuğu gördüm. Net olarak gördüm yüzünü, sonra arkasını döndü. Mermi sıktıktan sonra arkasını döndü. Havaya ateş etmeye başladı. Sonra arka sokaktan merdivenlerden yukarı doğru kaçtı” dedi. 
Olayın neden gerçekleştiğini bilmediğini ifade eden Başkan Bıyık, “Neden olduğunu bilmiyorum.  Şu anda olay çok sıcak. Güvenlik güçlerimiz araştırıp bulacaktır. O zaman biz  de gerçeği öğreneceğiz. Gerçekten şu anda bende ne olduğunu bilmiyorum. Şahıs yakalanınca neden yaptığını, niye yaptığını, hep birlikte öğrenmiş olacağız” dedi.

Yomra Sonhaber Olarak yapılan saldırıyı şiddetle kınıyor, Belediye Başkanı Mustafa Bıyık'a geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz..