Bordo Mavi Gençlik ve Spor Kulübü Kadın Voleybol takımı Arsin Santana Otel’de düzenlediği kahvaltı organizasyonuyla 2022-2023 sezonunun açılışı gerçekleştirdi.
Bordo Mavi Gençlik ve Spor Kulübü Kadın Voleybol takımı Arsin Santana Otel’de düzenlediği kahvaltı organizasyonuyla 2022-2023 sezonunun açılışı gerçekleştirdi. Sezonun ilk maçını bay olarak geçiren Bordo Mavi Gençlik ve Spor Kulübü 2. hafta 16 Ekim 2022 Pazar günü kendi sahasında Osmancık Belediye ile oynayacak. Kahvaltı organizasyonunda oyunculara ve teknik heyete imza töreni de düzenlendi.
Arsin’de Santana Otelde yapılan kahvaltı etkinliğine Kulüp Yöneticileri, Teknik heyet, voleybolcular ve basın temsilcileri katıldı. Kahvaltı organizasyonunda Kulüp Başkanı Selahattin Baba bir konuşma yaptı. Başkan Baba, Trabzon’u ve ilçemiz Yomra’yı spor alanında dünyaya duyurmak istediklerini belirtti.
BÜYÜK BİR HAYALİMİZ VAR
Kulüp Başkanı Selahattin Baba, “ Kadın Voleybolunda Bal Liginde çıktığımız maçları set vermeden kazanarak şampiyonluk olarak 2. Lig’e yükseldik. Başarılarıyla adından söz ettiren Teknik Patronumuz Coşkun Karadeniz ve yönetici arkadaşlarımızla hedeflerimize emin adımlarla ilerliyoruz. Bizim büyük bir hayalimiz var. Bu hayalimiz de Trabzon’a ve Yomra’ya Galatasaray, Fenerbahçe ve Vakıfbank gibi takımları getirerek ilçemiz Yomra’yı dünyaya tanıtacağız” dedi.
GENÇ BİR YÖNETİM OLUŞTURDUK
Kulüp hakkında bilgiler veren Başkan Baba, “Trabzon’un en genç yönetim kurulu kadrosunu oluşturduk. Kısa sürede sporun içinde bulunan ve sporu seven insanları kulüple buluşturduk. Sportif ve sosyal anlamda güzel projelerimiz var. Gençlerin ve çocukların eğitimlerine katkı sağlayacak eğitim çalışmalarımız da olacak. Yönetim olarak da inancımız tam ve iddialıyız. Takımımıza maddi ve manevi desteklerini esirgemeyen herkese teşekkür ediyorum.” dedi.
.jpg)
ŞAMPİYON TAMAMLADIK
Teknik Patron Coşkun Karadeniz ise, “Yeni bir yolculuğa çıkıyoruz. Kulüp geçen sene bana geldiği zaman ve niyetim yoktu. Dinlenmeyi düşünüyordum. Furkan Esentürk kardeşimizin yoğun ısrarı üzerine ‘kulübün ciddi bir yatırım yapacağını, hedeflerinin yüksek olduğunu’ söylediği zaman biz de bir voleybol sevdalısı olarak elimizi yeniden taşın altına sokma ihtiyacı hissettik. Çoğunluğu üniversiteden öğrencim olan voleybolcularımız ile birlikte birkaç transfer yaparak iyi bir takım yaptık. Geçen yılı şampiyon olarak tamamladığımız için son derece mutluyum. Ben de herkese çok teşekkür ediyorum, herkesin emeğine sağlık. Bu sene kulübümüz, yönetim kurulumuz çok genç ve dinamik, başarıya aç insanlar. Ben gizli bir hedef koymaya çalışmıştım. Onlar benim koyduğum hedefin üstüne çıktılar. Şampiyonluk istiyorlar. Onun için elimizden gelenin en iyisini yapmak zorundayız. Ciddi bir staff ekibi kurduk. Ekibi iyi bir statikçiyle tamamlamayı düşünüyoruz. “ diye konuştu.
TRABZON’DA 2’LİK BAŞARI DEĞİLDİR
Takım olarak hem genç, hem de tecrübeli ablaların olduğu iyi bir ekip oluşturduğuna inandığını belirten Teknik Patron Karadeniz, “Ablalar gençlere yardımcı olacak. Gençlerde onlara saygısını hiçbir zaman esirgemeyecekler. Sezon sonunda önce Play-Off’a kalacağız. Sonrasında yapabileceğimizin en iyisini yapacağız. Hedefimiz birinciliktir. Bunun için hem yönetim hem biz elimizden gelen her şeyi yapacağız. Yoğun bir antrenman programı, çift antrenmanla sıkı bir şekilde hazırlığa başladık. Umarım hayırlı olur. Sonu mutluluk getirir. Elimizden gelenin en iyisini yapmayı düşünüyoruz. Bunun için değerli yönetime ve ekibe sahibiz. Oyuncularımız da güzel çocuklar. Onlarla beraber bu işi başaracağız. Sizlerinde desteğiyle kulübü de, voleybolu da yukarıya taşımaya çalışacağız. Kadın voleybolu Türkiye’nin yüz akıdır. Dünyadaki en başarılı branştır. Sürekli dünya şampiyonlukları Avrupa şampiyonlukları var. Biz de Trabzon’a bir hedef verilir. Trabzon’da 2.lik başarı değildir. Onun için sürekli eleştiri vardır. Bu yüzden şampiyon olmak zorundayız ve şampiyon olacağız” dedi

DESTEK OLAN HERKESE TEŞEKKÜR EDİYORUZ
Bordo Mavi Gençlik ve Spor Kulübü Sportif Direktörü Kadir Çelik ise, “Hayallerimizin ilk basamağını çok şükür Haziran ayında başardık. Şimdi yeni bir yolcuğa başlayacak olduğumuz sezonun açılışını yapıyoruz. Geçen yıl kadromuzda olan bütün oyuncu kardeşlerimize emekleri için teşekkür ederiz. Güzel bir takım yaptık yarışmacı olacağız Trabzon halkına voleybol izlerken seyir zevki yüksek bir maç temposu izleteceğiz. Amacımız Trabzon’u voleybol da en yüksek yerde temsil etmek bize güvenenleri mahcup etmeyeceğiz. Bize her zaman destek olan Yomra kaymakamımıza, belediye başkanımıza, siyasi parti ilçe başkanlarımıza, STK başkanlarımıza teşekkür ediyoruz. Yomra ilçemizi voleybolda marka yapmak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.” dedi.
EN BÜYÜK GÜCÜMÜZ TARAFTARIMIZ
Bordo Mavi Gençlik ve Spor Kulübü Başkan Yardımcısı ve Mali İşler Sorumlusu Aydın Demirci de, “Geçen sezon şampiyon olarak 2. Lig’e çıktık. Bu ligde de büyük hedeflerimiz var. Kaliteli ve güçlü bir kadro oluşturduk. Gerek oyuncular, gerek teknik heyet ve gerekse de yönetici arkadaşlarımızla çıktığımız bu yol zor ama sonunda şampiyon olup Play-Off’lara kalmak istiyoruz. Bizlere bu yolda desteğini esirgemeyen herkese teşekkür ediyorum. İçeride oynanacak bütün maçlarımızda taraftarımızı da yanımızda görmek istiyoruz. En büyük gücümüz taraftarımızdır. Yeni sezon hayırlı olsun” diye konuştu.
FOTOĞRAFLAR İÇİN LÜTFEN RESME TIKLAYINIZ





.jpg)
.jpg)











