KÜNYE HAKKIMIZDA REKLAM
Fındıkta maliyet artıyor, destek yerinde sayıyor! | Bölgesel Haberleri

Fındıkta maliyet artıyor, destek yerinde sayıyor!

Fındıkta maliyet artıyor, destek yerinde sayıyor!

Artan maliyetlere rağmen, destek ödemelerinin yerinde sayması üreticinin tepkisini çekiyor. Üretici, yetkililerden bu konuya eğilmelerini bekliyor.

Whatsapp haber ihbar

Fındıkta artan maliyetlere rağmen destek ödemelerinin 2014 yılından beri 170 TL olması tepki çekiyor. Destek ödemelerinin artmaması üreticiye hayal kırıklığı yaşatırken özellikle 2021 yılı itibarı ile maliyetleri artması, gübre ve ilaç fiyatlarının yükselmesi nedeniyle bu desteğin de artması isteniyor. 

2021 yılı alan bazlı gelir desteğinin 2022 yılı Mart ya da Nisan aylarında ödenmesi beklenirken üretti bu fiyatlarda iyileştirme yapılmasını bekliyor. Son 7 yıldır üreticilerin aynı fiyatı almasından dolayı Ziraat Odaları da duruma tepki gösterirken bu sıkıntıya çözüm bulunması talep ediliyor. (sonnokta