Trabzonspor, sahasında Konyaspor ile karşı karşıya geldi.
Bordo Mavililer, rakibi karşısından 2-2’lik skorla ayrılarak haftayı 1 puanla tamamladı.
Karşılaşma sonrasında açıklamalarda bulunan Trabzonsporlu oyuncu Gbamin, “Maça iyi başlamıştık. İlk golü aldıktan sonra 2-2 oldu. 3 puan için oynadık ama olmadı. Rakip iyi bir takım. Umarım gelecek haftalarda galibiyeti elde ederiz” dedi.
















