KÜNYE HAKKIMIZDA REKLAM
Hastane müdüründen çalışana mobbing! | Gündem Haberleri

Hastane müdüründen çalışana mobbing!

Hastane müdüründen çalışana mobbing!

Yomra İlçesinde bulunan Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesi yine bir mobing iddiası gündeme geldi.

Whatsapp haber ihbar

Yomra İlçesinde bulunan Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesi yine bir mobing iddiası gündeme geldi.  

Edinilen bilgiye göre, Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde müdür olarak görev yapan H.K., kendisiyle aynı kurumda çalışan eşinin MR tetkiki için özel firma üzerinden hizmet veren üniteyi arayarak öncelik istedi. O sırada görevli bulunan personelin sırada acil hastalara olduğunu ve biraz beklemeleri halinde çekimi yapabileceklerini ifade etmesine öfkelenen müdür H.K. iddiaya göre çalışanlara tehditler savurdu. O sırada MR çekimi için bekleyen hastaların gözü önünde yaşanan bu durum ortamın gerilmesine sebep oldu.

Sıra bekleyen hastaların gözü önünde yaşanan bu olayda bir hasta yakını, “Herkesin işi acil. Bir an önce çekilmesi gereken MR’larımız var. Daha acil işi olanlar gelsin çektirsin ama bu şekilde çalışanları da rencide etmeye kimsenin hakkı yok. Herkes işini yapıyor. Personelene böyle mobing yapılmasının anlamı yok. Bizler sağlığımız için buradayız. Sağlığımızdan olmak için değil.” dedi.

Çalışanların gözyaşlarına boğulmasıyla bir süre aksamanın yaşandığı hastanede, müdür K.nın bu tür mobbing iddialarıyla sıkça gündeme geldiği iddia edilirken, hemşire olan eşinin de kendi alanında ihtiyaç duyulmasına rağmen masa başı işlerde görevlendirildiği de iddia edildi.



        YORUMUNUZU PAYLAŞIN