Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık Tepeköy Mahallesi’nde Vatandaşlarla Buluştu
Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık, Tepeköy Mahallesi’ni ziyaret ederek mahalle sakinleriyle bir araya geldi. Ziyaret kapsamında, Camimahallesi mevkiinde yapımı devam eden yeni yol güzergahında da incelemelerde bulunan Başkan Bıyık, çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.
Mahalle sakinleri, uzun süredir bekledikleri yol çalışmasının hayata geçirilmesinden duydukları memnuniyeti dile getirerek Başkan Bıyık’a teşekkür etti. Vatandaşlarla sohbet eden Başkan Bıyık, mahalleye yönelik hizmetlerin artarak devam edeceğini belirtti.








Kaynak: HABER MERKEZİ
















