Maxi Gomez’in menajeri, Real Betis ve Celta Vigo ile görüşme halinde
Trabzonspor’un sezon başında büyük umutlarla transfer ettiği Uruguaylı yıldız golcü Maxi Gomez ile sezon sonunda yolların ayrılabileceği belirtiliyor. Yıldız oyuncunun menajerinin bir süre önce Bordo-Mavili yönetimle irtibata geçip izin vermeleri halinde kulüp bakmaya başlayabileceklerini ilettiği öğrenildi. Bordo-Mavili yönetimden de 4 Milyon Euro bonservis getirmeleri halinde teklifi değerlendirebilecekleri Uruguaylı yıldızın menajerine bildirildi. Bunun ardından harekete geçen Gomez’in menajerinin İspanya’da Real Betis ve Celta Vigo ile temasa geçtiği gelen bilgiler arasında. 4 Milyon Euro’luk bonservis bedelinin getirilmesi halinde Gomez’in İspanya’ya dönmesine kesin gözüyle bakılıyor.
















