Saadet Partisi Trabzon 9. Olağan Kongresi bugün gerçekleştiriliyor.
Saadet Partisi Trabzon 9. Olağan Kongresi bugün gerçekleştiriliyor.
Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) Osman Turan Kültür ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen Kongreye Yüksek İstişare Kurulu üyesi Prof. Dr. Mustafa Kamalak da katıldı.
Kongreye katılanlar arasında Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık, İl ve ilçe başkanları ve partililer katıldı.
"SAATLERİMİZİ İKTİDARA AYARLAYALIM"
Saadet Partisi Trabzon İl Başkanı ve Diş Hekimi Şakir Şahintaş yaptığı konuşmada “bu olağan kongrenin hayırlar getirmesini diliyorum. Hakkı üstün tutanlar hoş geldiniz. Topraklarımızın insansız, insanlarımızın topraksız bırakıldığı bu dönemde Saadet Partisi iktidara gelmelidir. Milletinden kopuk, güç zehirlenmesine maruz kalanların gitmesi için Saadet Partisi’nin yeniden iktidara gelmesine ihtiyaç vardır. Güçlü ve yaygın kalkınma için Saadet Partisi mutlaka iktidara gelmelidir. Saatlerimizi iktidara ayarlayalım” dedi.
Ayrıntılar geliyor...






















