KÜNYE HAKKIMIZDA REKLAM
Stefano Denswill: “En azından kaybetmedik!” | ⚽ Spor Haberleri

Stefano Denswill: “En azından kaybetmedik!”

Stefano Denswill: “En azından kaybetmedik!”

Bordo mavililer ligin 18.haftasında Başakşehir ile 1-1’lik skorla sahadan 1 puanla ayrıldı. Trabzonspor’da Denswil karşılaşma sonrası açıklamalarda bulundu

Whatsapp haber ihbar

Süper Lig’in 18.haftasında Trabzonspor kendi evinde Başakşehir’i ağırladı. 1-1’lik skorla beraber biten karşılaşma sonrası Trabzonspor Denswil açıklamalarda bulundu.

Denswil şu ifadelere yer verdi: “Aslında soruda bahsettiğiniz gibi 3 puan için geldik. İlk yarı daha iyi olan taraf bizdik. Daha fazla şans yarattık. İkinci yarı itibariyle daha çok zorlandık. Daha fazla pozisyon ürettiler. Elimizden geleni vermeye çalıştık. En azından kaybetmedik diyoruz”



        YORUMUNUZU PAYLAŞIN