TVF Kadınlar 2. Ligi’nde mücadele eden Bordo Mavi Gençlik Spor Kulübü Kadın Voleybol takımı pazar günü Ordu’da 52 Çamlıkspor ile oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarını tamamladı.
TVF Kadınlar 2. Ligi’nde mücadele eden Bordo Mavi Gençlik Spor Kulübü Kadın Voleybol takımı pazar günü Ordu’da 52 Çamlıkspor ile oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarını tamamladı.
Beşirli Çok Amaçlı Salonda yaptıkları son idman ile yola çıkarak Ordu’ya giden Bordo Mavili Sultanlar, 52 Çamlıkspor karşısında mutlak galibiyet istiyorlar.
Baş Antrenör Coşkun Karadeniz rakiplerinin iyi bir takım olduğunu belirterek, “ Geçen hafta kendi sahamızda galibiyet yaşadık. 3-1 galip ayrıldık. Bu maç içinde sıkı bir şekilde hazırlandık. Hedefimiz mutlak galibiyet.” dedi.
Kulüp Başkanı Selahattin Baba ise, “İyi oynayarak galibiyet parolasıyla maçımıza çıkacağız. Oyuncularıma ve teknik kadromuza güveniyorum. Ordu’daki Trabzonlu hemşehrilerimizi maçımıza bekliyoruz. İyi oynayıp galibiyetle şehrimize döneceğiz. Bizlere destek olan herkese teşekkür ediyorum” dedi.
Öte yandan 23 Ekim Pazar Günü Ordu Atatürk Kapalı Spor Salonu’nda oynanacak karşılaşma saat 13.00’da başlayacak ve bordomavigencliksk instagram adresinden canlı olarak yayımlanacak.
















