CHP Trabzon İl Başkanlığından istifa eden Ömer Hacısalihoğlu milletvekili adaylığını açıklamıştı. Ardından Türkiye Barolar Birliğinden Sibel Suiçmez yeşil ışık yakarken bir atak da CHP Kadın Kolları Başkanlığından geldi.
Kadın Kolları Başkanı Ayşe Nil Bektaş, “Örgütümüz, idari kurul ve kurumlarımız ile siyasi önderlerimiz bizim için hangi görevi uygun görürlerse elbette orada milletimiz için en iyisini yapmaya aday oluruz” dedi.
Bektaş, yaptığı yazılı açıklamada şunları söyledi: “Siyasette adı olan, adımı olan, aklı olan, projesi olan, hayali olan herkesin mutlaka icraat makamlarına aday olma hakkı ve düşüncesi vardır. Olmalıdır da...
Sonuçta bizler yaşadığımız toplumda gördüğümüz, karşı karşıya kaldığımız şu veya bu şekilde deneyimlediğimiz problemleri çözme hevesi ve arayışında olan insanlarız. Siyaset de bu arayışlarımıza karşılık alabileceğimiz bir mecra.
Şu aşamada ben kendi adıma adayım veya değilim dememeliyim. Çünkü bizim siyasetimiz demokratik bir zeminde örgüt siyasetidir de aynı zamanda. Böyle olunca örgütümüz, idari kurul ve kurumlarımız ile siyasi önderlerimiz bizim için hangi görevi uygun görürlerse elbette orada milletimiz için en iyisini yapmaya aday oluruz. Bu yanıt, aynı zamanda "halkımızın bizim isimlerimize teveccüh göstermesi" gerekir anlayışını da kendi içinde barındırır.
Bu anlayış benim siyasi çizgim, ancak evet veya hayır diyebileceğim bir noktayı da aynı zamanda ifade ve işaret eder. . Ben veya başka bir arkadaşım olsun millete hizmet noktasında asla fedakârlıktan çekinmeyeceğimizi, elimizden gelenin en iyisini yapacağımızdan herkesin emin olmasını isterim.
Nezaket gösterip bu noktada tercihimi kamuoyuyla paylaşmama aracılık ettiğiniz için sizlere de şükranlarımı sunarım”

















