Trabzonspor, maaş maliyeti yüksek oyuncularla yollarını ayırma sürecine devam ediyor. Bordo-Mavili ekip, ilk olarak Faslı kanat oyuncusu Lahtimi ve ardından Yunan orta saha oyuncusu Dimitrios Kourbelis ile vedalaşmıştı. Şimdi ise Uruguaylı golcü oyuncu Maxi Gomez ve Hırvat sağ kanat oyuncusu Tonio Teklic ile yollarını ayırmaya hazırlanıyor.
Görüşmeler Başladı
Thomas Meunier’in takımdan ayrılmasıyla yabancı sayısını 14’e düşüren Trabzonspor, Maxi Gomez ve Teklic ile de sözleşme fesih görüşmelerine başladı. Bordo-Mavili kulübün yetkilileri ve Maxi Gomez arasında yoğun görüşmeler sürüyor. Ayrılığın yakın olduğu belirtilen Gomez’in yanı sıra, Teklic de bireysel olarak antrenmanlarını antrenörü eşliğinde sürdürüyor. Teklic ile yapılan ayrılık görüşmelerinden kısa sürede sonuç alınması bekleniyor.

Trabzonspor, maliyetli yabancı oyuncularla yollarını ayırarak gelecek sezon için kadro planlamasında önemli adımlar atmaya devam ediyor. Bordo-Mavili ekip, bu süreçle birlikte yabancı oyuncu sayısını dengede tutmayı hedefliyor.

















