KÜNYE HAKKIMIZDA REKLAM
Trabzonspor’da Avcı maç sonu açıkladı! | ⚽ Spor Haberleri

Trabzonspor’da Avcı maç sonu açıkladı!

Trabzonspor’da Avcı maç sonu açıkladı!

Trabzonspor’da Teknik Direktör Abdullah Avcı, Pendikspor maçı sonrası “3 stoperimiz 2 gündür antrenmanlara çıkmıyor ve serum yiyorlar“ dedi.

Whatsapp haber ihbar

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 26. hafta mücadelesinde Pendikspor'a konuk oldu. Bordo mavililer sahadan 2-0 galip ayrıldı.

Maç sonu açıklamalarda bulunan Teknik Direktör Abdullah Avcı, Trabzonspor'da 3 stoper oyuncunun 2 gündür serum tedavisi gördüğünü ve antrenmanlara çıkamadığını belirtti.

Avcı, Fernandez'i oyundan almasının sebebini ve yaşanan süreci;

"İkinci yarıda Fernandez’i oyundan aldık. 3 stoperimiz 2 gündür antrenmanlara çıkmıyor ve serum yiyorlar. Fernandez bugün kendini iyi hissetti ve 45 dakika oynadı. Hem fiziksel olarak sıvı kaybı fazla oldu hem de adalesinde bir ağrı oldu. Biz de Umut Güneş’i oyuna alıp Mendy’i stopere çektik. Mendy hem Trabzonspor’da hem de daha önceki kariyerinde stoper, 8 ve 6 oynamıştır. Biz de zaman zaman bu şekilde kullanıyoruz. " ifadeleri ile anlattı.



        YORUMUNUZU PAYLAŞIN