Spor yorumcuları, Trabzonspor Fenerbahçe maçını değerlendirdi. Trabzonspor deneme tahtasına döndü.
İSKENDER GÜNEN (SABAH) İlk yarı hücumdaki yetersizliği gören bir teknik adam oyuncu değişikliklerine gidebilir miydi? Evet. İlk yarıdaki 11, rakibi sadece karşılamaya çalışan bir takımdı. Bu kadar savunma özellikli oyuncuyla sahada yer aldığınızda mutlaka rakibe daha fazla atak fırsatı ve gol pozisyonu şansı ortaya çıkar. Yenilen ikinci gol ve ardından gelen 3 gol... Değişikliklerde geç kalınmış bir hamle olduğu düşüncesindeyim. Görünen o ki sorunlar çok fazla. Büyük takım kimliğinden uzaklaşan, sıradanlaşmaya başlayan bir görüntü var. Bu da ne yazık ki bize yarınlar adına umut vermekten çok uzak.
ERMAN TOROĞLU (FOTOMAÇ) Fenerbahçe'nin takibi sürüyor ama Trabzonspor için iyi sinyaller yok. Seneye ne olur bilemeyiz. Ama geçen sene için şunu söyleyebilirim; Ağaoğlu ve Avcı Trabzonspor'a 13-14 tane transfer yaptılar. Kulübü bu kadar borca soktular, takımın puan sıralaması nerede? Ve çekip gittiler. Ne güzel dünya değil mi? Şimdi ne diyecekler, 'Biz kaç yıl sonra şampiyon yaptık.' Yaptınız da kulübü borca soktunuz. Kulüplerin futbol aklı yok.
















