Mor-beyazlılar, yeni sezon öncesi ilk işe iç transferi çözüme kavuşturarak başlayacak
Kongresini gerçekleştirerek yeni yönetimini seçen Yomraspor’da yeni sezonla ilgili çalışmalara start verildi. Mor-beyazlılar ilk iş olarak iç transferi çözüme kavuşturmayı planlıyor. Yomraspor’da yönetimin bugündün itibaren iç transferde futbolcularla masaya oturacağı belirtildi. Başkan Davut Atmaca, iç transferi sorunsuz halletmeyi amaçladıklarını söyledi.
İç transferde kalmasını istedikleri oyuncularla masaya oturacaklarını belirten Atmaca, “Bizim transfer için belirlediğimiz bir bütçe var. Bu bütçe doğrultusunda oyuncularımıza gerekli teklifimizi yapacağız. Görüşmelerimizin olumlu geçeceğini düşünüyoruz” dedi. İç transferi çözüme kavuşturduktan sonra dış transfer çalışmalarına ağırlık vereceklerini de kaydeden Atmaca sözlerine şöyle devam etti;
“Dış transferde 5 ya da 6 olabilir üst düzeyde oyuncu alacağız. Ayrıca tecrübeli futbolcuların yanı sıra genç ve gelecek vadeden oyuncuları da bünyemize katacağız. Trabzon’dan ve bölgeden belirlediğimiz oyuncularla irtibata geçeceğiz. Bunun yanında alt yapıdan da A takımımıza katacağımız oyuncular olacak. Yeni sezona güçlü bir kadro ile gireceğiz. Hedefimiz zirve olacak.”
















